KlusHeeren zoekt een

commercieel medewerker (binnendienst)

m/v 20-24 uur Amstelveen

Om ons team van 7 medewerkers aan te vullen zoeken we voor onze Verkoop Binnendienst, momenteel 2 medewerkers, een allround commerciële duizendpoot die het leuk vindt om veel met onze klanten en KlusHeeren (telefonisch) in gesprek te zijn.

KlusHeeren onderscheidt zich door te werken met gepensioneerde vakmannen die graag nog 2-3 dagen per week willen werken. Onze opdrachtgevers zijn o.a. technische diensten van hotels, kinderdagverblijven, vastgoedonderhoudsbedrijven en zorgorganisaties. Wij zijn goed in maatwerkoplossingen en een persoonlijke aanpak.

Wie ben je:

  • Je bent servicegericht, geïnteresseerd in mensen en weet commerciële kansen te benutten
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving van een snelgroeiend bedrijf waar soms de structuur van processen nog gevormd moet worden. Aan dit laatste draag je actief bij
  • Je werkt gestructureerd en zorgt dat (CRM) systemen bijgewerkt zijn
  • Je bent communicatief ingesteld en bent een teamspeler
  • Je spreekt je collega’s aan op hun verantwoordelijkheden en mag dit ook van hen verwachten
  • Je hebt affiniteit met financiële administratie of bent bereid om dit te leren
  • Je bent flexibel ingesteld

Wat bieden we:

  • Werken in een dynamische omgeving van een scale-up en de mogelijkheid om jezelf te ontplooien
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
  • Een hecht en informeel team
  • Alle middelen om goed te kunnen werken
  • MVO georiënteerd bedrijf
  • Een goed salaris, vakantiegeld, pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden

Wat vragen we:

  • Ervaring in een commerciële/administratieve functie en een flinke dosis levenservaring
  • Een ‘can do’ instelling, je gaat uit van mogelijkheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, in verband met het contact met onze KlusHeeren, klanten en prospects
  • Een fijne dosis humor plus enthousiasme
  • Ervaring met Office programma’s zoals Word, Excel, Outlook en Teams.
  • Woonachtig in de omgeving Amstelveen (onze postcode is 1183 AS)

Hebben we je interesse gewekt? Vragen over de vacature? Kijk op onze website www.klusheeren.nl of neem contact op. Stuur ons een email of leuk filmpje van maximaal 1 minuut (mag via Whatsapp) en overtuig ons dat jij onze nieuwe collega bent.

Contactpersoon: Mark van der Stok, 06-37194431, mark@klusheeren.nl

Het team van KlusHeeren

Ze staan er (nog) niet allemaal op, maar hieronder krijg je een idee waar we naar zoeken. Stuk voor stuk vakmensen en allrounders die met passie en plezier voor KlusHeeren aan de slag zijn.  Mannen (en hopelijk ook vrouwen) die na hun pensionering graag doorwerken, maar dan wel op een manier die bij hen past.

<b>Ferry (68) </b>
Ferry (68) Regio Zwolle - allround
<b>Fred (69)</b>
Fred (69)Regio Amsterdam - timmerman
<b>Richard (69)</b>
Richard (69)Regio Den Haag - allround
<b> Ray (67) </b>
Ray (67) Regio Amsterdam - timmerman
<b>Rijk (76)</b>
Rijk (76)Regio Haarlem - Schilder
<b>Luc (66) </b>
Luc (66) Regio Rotterdam - Schilder
<b>Leo (61)</b>
Leo (61)Regio Den Haag - allround huismeester
<b>Ed (74)</b>
Ed (74)Regio Utrecht - allround timmerman
<b>Leo (72)</b>
Leo (72)Regio Arnhem - allround
<b>Joop (61)</b>
Joop (61)Regio Amsterdam - allround
<b>Peter (69)</b>
Peter (69)Regio Brabant - allround
<b>Rik (67)</b>
Rik (67)Regio Rotterdam - allround
<b>Marius (66)</b>
Marius (66)Regio Rotterdam - allround huismeester
<b>Hans (70)</b>
Hans (70)Regio Zuid Limburg - allround
<b>Michael (66)</b>
Michael (66)Regio Amsterdam - allround

Op ons kantoor in Amstelveen

Met zijn vijven zorgen wij ervoor dat onze mannen op een plezierige manier aan het werk kunnen zijn, we meer klanten blij kunnen maken en onze bestaande klanten blij blijven. Ons kantoor staat in Amstelveen, maar we zijn natuurlijk ook vaak onderweg naar klanten of om nieuwe en bestaande KlusHeeren te spreken.

Karen Andersson
Karen AnderssonDagelijkse gang van zaken
Karen zorgt voor de verbinding tussen klant en KlusHeer. Zij zorgt er samen met Janneke voor dat aanvragen verwerkt worden, offertes gemaakt en vragen van klanten & KlusHeeren worden beantwoord.
Janneke de Ruiter
Janneke de RuiterDagelijkse gang van zaken
Janneke zorgt voor de verbinding tussen klant en KlusHeer. Zij zorgt er samen met Karen voor dat aanvragen verwerkt worden, offertes gemaakt en vragen van klanten en KlusHeeren worden beantwoord.
Mark van der Stok
Mark van der StokOperatie & HR
Mark houdt zich bezig met de operationele & HR zaken (zoals werving nieuwe KlusHeeren) binnen KlusHeeren.
Gert Buist
Gert BuistFinancien & IT
Gert zorgt ervoor dat rekeningen betaald worden en dat systemen en website goed blijven draaien.
Wouter Adamse
Wouter AdamseVerkoop
Wouter houdt zich bezig met het zoeken van nieuwe klanten voor KlusHeeren.